måndag 23 augusti 2010

Planering....

Var dag försöker man planera, men det blir inte riktigt som man tänkt sig, allt något som man glömt att ta med eller skriva upp...
Ska se till att få de sista bitarna på plats i köket i veckan och så ska jag hinna med att tömma min lägenhet och städa den (hyra in en städfirma??), har varit sambo med min Älskling (Bea) i flera månader redan, men nu blir det inget mer plockande med saker på två ställen, ska bli så skönt att få allt klart, lättare att se var man har sina saker....

Tänkte att tajma in min träning så att jag ska besöka gymet igen i kommande vecka, kommer inte ihåg hur långt det var kvar på mitt kort, jag har ju tänkt att hitta ett gym som ligger närmare där vi bor så att man kan gå ner och träna mer fritt, eftersom man kan träna på de tider som passar istället för att ha koll på öppet tider osv...

Ska som jag sagt innan lägga MYCKET mer tid på min Benträning...det är den vägen man ska gå om man ska få en bra hållning, starka ben har man ju alltid nytta av och det är snyggt enligt min älskling....så fokus på benen blir det!

1 kommentar:

Jenny Pariola sa...

Jag tycker du ska ta dig tillbaka till Oasen... så långsint kan man inte vara!
Badmintonmatch? //J