måndag 20 september 2010

Snart Oktober..

Sommaren har försvunnit och blåsten och regnet har tagit över!! Jag skulle komma igång med träningen igen och jag har gjort ett par pass de senaste två veckorna, alltså ett pass i veckan!

Har gjort MR på ryggen och fått fram att jag har dåliga diskar i nedre delen, jag ska få remiss till ortoped inom kort så får vi se vad dom säger, det är två alternativ, bygga upp styrkan i ryggen eller göra en operation. Det andra är väl det som ligger närmast till hands, eftersom det är de bästa om man ser på lång sikt.

Ska ta mig till gymet ett par gånger denna veckan och arbeta på symetrin i kroppen så att man få fram helheten, man vill ju ha en kropp som man trivs i och då får man se till att göra så gott man kan för att uppnå det..

Trevlig vecka på Er alla....

Inga kommentarer: