tisdag 26 januari 2010

Äntligen - SAAB får ny ägare!!!

Länge har man väntat, men nu ska det vara klart att SPYKER blir ny ägare av SAAB, det nya företaget skall heta SAAB SPYKER AUTOMOBILES!!
Det kommer att ge vind i segelen och vi kommer att se på framtiden med stora visioner om att ta oss fram starkare än på mycket länge!!
Begav mig till gymet med energi för två och det gick som en dans på CORE passet och sedan tog ca 45 minuters BRÖST pass över med för dagen en ny träningskollega Sebbe! Det blev följande övningar
BÄNKPRESS 40kg x 15 - 60kg x 15 - 65kg x 12 - 70kg x 10 - 72,5kg x 8
CABLECROSS 25kg x 15 - 27kg x 12 - 32kg x 10 - 36kg x 10
SMITH MASKIN 30kg x 12 - 40kg x 12 - 50kg x 10 - 30kg x 15
Efter gympasset blev det till att ladda för kvällen Badminton match, där fick jag mer motstånd än väntat och jag förlorade med 1-2 mot en enormt duktig och skicklig spelare :) Man fick äta upp att man varit så kaxig...det blir till att slicka såren och ta nya tag, nästa gång så ska jag var lika kvik som bilden nedan visar , dock bara med ett rack :)...


1 kommentar:

Jenny Pariola sa...

Nästa gång?
Tja, den kvickheten ska bli intressant att se!
Jag önskar dig all lycka! Tackar för god match... Tur jag kunde imponera på någon med mitt lilla badmintonspelande! Trevligt tycker jag!